جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

حضور ناوگان تاکسیرانی در مدرسه تابستانی فرهنگ‌سرای فردوس

دوره آموزشی فشرده «اصول و آداب معاشرت و تشریفات تاکسیرانی» در مدرسه تابستانی فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

حضور ناوگان تاکسیرانی در مدرسه تابستانی فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، دوره آموزشی اصول و آداب معاشرت و تشریفات تاکسیرانی طی دو جلسه، روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه از ساعت 8 تا 10 در قالب مدرسه تابستانی فرهنگ‌سرای فردوس برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، شناخت شیوه‌های مختلف ارتباطات کلامی و غیر کلامی با مسافر و نقش هر یک در برقراری ارتباط مؤثر، انواع رفتارهای تشریفاتی، روان‌شناسی رنگ‌های رسمی و مناسبتی و سایر نکات جذاب در ایجاد فضای مثبت در تاکسی بین مسافر و تاکسیران طی سفر کوتاه شهری است.

این دوره آموزشی توسط سیامک صبوری ، نویسنده و مدرّس دانشگاه طراحی شده و توسط وی نیز اجرا می‌شود. صبوری تا کنون دوره‌های مختلف مهارت‌های زندگی را برگزار کرده و دو کتاب «مهارت‌های زندگی(نیازی ضروری اما ناشناخته» و «بهداشت روانی و مخاطرات حرفه‌ای» از تالیفات اوست.

در پایان این دوره آموزشی که تا پایان شهریور برپاست ، به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر حضور در دوره اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به واحد آموزش فرهنگ‌سرای فردوس، واقع در: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081028 تماس بگیرند.

نظر شما